torstai 26. syyskuuta 2013

nätit lehdet tuovat mukanaan kurjuuden


Kuten otsikko kertookin, musta alkaa taas huomaaman sen että syksy on täällä. Ulkona on tosi nättiä ja kaikki asiat on suhteellisen hyvin mutta mun olo taas alkaa olemaan kohtalaisen heikko. Tästä johtuen en ole edes kirjoitellut, koska en vaan ole jaksanut, eikä oikeastaan edes ole ollut mitään mistä kirjoittaa.

Aika on mennyt hurjan nopeasti, koulussa alkaa ensi viikolla jo toinen jakso joka tuo mukanaan viiteen asti kestävät koulupäivät, jesus fucking christ, mä en kestä. Mun menneet päivät on lähinnä koostuneet koulussa ja kaupungilla lagaamisesta, O.C.sta, Supernaturalista ja kahvista. Ainiin, kävinhän mä stadissakin viimeviikolla, oli hämmentävää olla ihmisten keskellä. Olin jo melkein unohtanut että ulkona on elämää, vau. Sieltä ostin tuon pipon ja tuon liian ihanan flanun kerjäsin äitin lompakkoa hyväksikäyttäen parisen viikkoa sitten. Niin ja tajusin vasta nyt ettei tästä kirjottamisesta tule yhtään mitään koska eihän mulla ole elämää mistä kirjoittaa (huoh), enkä ole verbaalisesti niin lahjakas että osaisin jotain hipstermäistä syvällistä kakkaa kirjoittaa. Oikeastaan jos olisin viisas, olisin nytkin kiltisti tiskaamassa enkä kuuntelemassa kolmatta tuntia My Chemical Romancea ja Bring Me The Horizionia. Tuosta tulikin mieleeni että tilaan vielä tänään Bmth'n joulukuiselle keikalle lipun, kiljun varmaan onnesta kun se lippu viimeinkin sitten saapuu♥ Come to mama, what. Niin ja kuten jotkut ehkä huomaakin, mulla on myös uudet lasit(Mitä mieltä olette?) !!! Viimeinkin, alkoi pikkuhiljaa kyllästyttämään vanhojen lasien kasassa pitäminen teippiä hyväksikäyttäen. Ehkä mun tosiaan pitäisi alkaa taas postaamaan useammin ettei tulisi näitä "AINIIN JA SITTEN VIELÄ SE" -havahtumisia. Mun on varmaan parempi nyt oikeasti mennä tiskaamaan koska Jasse tulee huomenna vihdoin ja viimein mun luo tänne Lahteen, enkä halua että mun kämppä muistuttaa kaatopaikkaa, ja muutenkin tämä postaus on ehkä jo tarpeeksi sekava hämmentääkseen teidän pienet pääkoppanne. Minä kiitän ja kumarran, ja palaan asiaan piakkoin!

2 kommenttia:

  1. Ääääk ihan sika hieno tää blogin ulkoasu ja sulla on mahtava tyyli ja oot niin nätti!
    http://www.pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista